صدابرداری

سایت انتشار پادکست

سایت انتشار پادکست

در این مقاله ۸ تاز از بهترین سایت انتشار پادکست را به همراه آدرس هایشان معرفی کرده ایم. پادکست‌ها فایل‌های صوتی هستند که این روز‌ها بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید در شرایط مختلفی همچون حین رانندگی، پیاده‌روی، در وسایل نقلیه و … از این فایل‌ها استفاده کرده و اطلاعات جالبی را فرا بگیرید. پادکست‌ها در دسته‌های بسیار متنوعی موجود هستند و باید گفت دیگر در هر موضوع و بحثی پادکستی را جستجو کنید، قطعا آن را خواهید یافت.

بسیاری از افراد به کار تولید و ضبط پادکست مشغول هستند و حتی از این راه هم کسب درآمد می‌کنند. از این رو به دلیل اهمیت منتشر شدن و شنیده شدن پادکست‌ها، بهترین سایت انتشار پادکست برای ایرانیان را معرفی خواهیم کرد. پس اگر دوست دارید با این وب‌سایت‌ها آشنا شوید، حتما تا انتها همراه ما باشید.

معرفی ۸ سایت انتشار پادکست

اگر قصد تولید پادکست را دارید و نمی‌دانید که باید از کجا شروع کرده و فایل‌های ضبطی خود را چگونه منتشر کنید، ما در اینجا ۸ سایت انتشار پادکست را که می‌توانند شما را به اهدافتان برسانند، معرفی خواهیم کرد. در لیست زیر هم وب سایت انتشار پادکست ایرانی و هم خارجی معرفی شده‌اند.

۱. شنوتو

شنوتو سایت انتشار پادکست

شنوتو سایت انتشار پادکست ایرانی است که شما می‌توانید برای انتشار فایل‌های صوتی پادکست خود از آن کمک بگیرید. خدمات شنوتو کاملا به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و این یکی از مزایای وب سایت شنوتو است. یکی از راه‌های بیشتر دیده شدن در این سایت انتخاب نام و عنوانی مناسب و جذاب برای پادکست و همچنین استفاده از تگ‌های مرتبط است. همچنین امکان فروش و درآمدزایی و مشاهده تعداد بازدیدکنندگان از فایل‌هایتان نیز وجود دارد.

۲. ناملیک

ناملیک سایت انتشار پادکست

یکی دیگر از وب‌سایت‌های ایرانی که در جمع لیست بهترین سایت انتشار پادکست قرار می‌گیرد، سایت ناملیک است. برای انتشار فایل‌های صوتی خود، شما باید حتما با کارشناسان و بخش پشتیبانی وب‌سایت تماس بگیرید. امکانات و قابلیت‌های خوبی نیز برای کاربران این سایت در نظر گرفته شده است که می‌توانید با مراجعه به آن از آن‌ها مطلع شوید.

۳. فیدیبو

فیدیبو سایت انتشار پادکست

فیدیبو وب سایت وابسته به شرکت دیجیکالا است که علاوه بر فایل‌های صوتی، کتاب‌های نسخه الکترونیکی نیز در آن وجود دارد. شما می‌توانید برای انتشار پادکست‌های خود در این وب سایت نیز اقدام کنید و با توجه به مراجعه‌کنندگان نسبتا بالای این سایت، امکان دیده شدن محتوای شما بیشتر نیز خواهد بود. بنابراین باید سعی کنید حتما استانداردهای لازم را برای جلب رضایت کاربران و شنوندگان رعایت کنید.

۴. تهران پادکست

تهران پادکست سایت انتشار پادکست

یکی دیگر از وب سایت انتشار پادکست ایرانی که می‌توان از آن استفاده کرد، وب سایت تهران پادکست است. این وب سایت هم خدمات کاملا رایگانی را ارائه می‌کند که پس از مراجعه به آن و ثبت نام، برای قرار گرفتن فایل‌هایتان در صفحه مربوطه، باید با پشتیبانی سایت در تماس باشید. همچنین گفتنی است که مانند وب سایت‌های قبلی، برای این سایت هم اپلیکیشن اختصاصی وجود دارد که می‌توانید از طریق اپ نیز به مدیریت فایل‌های خود بپردازید.

۵. کست باکس

سایت انتشار پادکست

بدون شک سایت انتشار پادکست کست باکس یکی از بهترین‌ها در سطح دنیا است. تا به اینجا سایت‌های ایرانی را معرفی کردیم، اما در این بخش، سایت‌های خارجی انتشار پادکست را معرفی خواهیم کرد. با توجه به این که کاربران چنین وب سایت‌هایی که دارای اپلیکیشن اختصاصی هم هستند بسیار زیاد است، انتشار فایل‌های شما در این سایت‌ها قطعا بازخورد بسیار عالی را در پی خواهد داشت. برای انتشار پادکست در این سایت باید بعد از ساخت حساب کاربری در آن، کانال مربوط به خودتان را ایجاد کرده و سپس فایل‌هایتان را بر اساس ترتیبی مشخص بارگذاری کنید.

۶. اسپاتیفای

سایت انتشار پادکست

اسپاتیفای هم سایت دیگری است که امکان انتشار پادکست در آن وجود دارد. البته برای این که فایل‌هایتان را بدون محدودیت و بدون تبلیغات در آن بارگذاری کنید یا به گوش دادن به پادکست‌ها و فایل‌های صوتی مشغول شوید، باید اکانت مخصوص آن را تهیه کنید که هزینه‌ای معادل ۱۰ دلار در ماه را دارد.

۷. ساند کلود

سایت انتشار پادکست

وب سایت ساند کلود که البته هدف اصلی آن انتشار پادکست نیست، اما به سبب مخاطبان بسیار بالا یکی دیگر از سایت‌های بسیار عالی برای قرار دادن پادکست به شمار می‌رود. به دلیل قرار داشتن بسیاری از موسیقی‌ها در دسته‌های مختلف در این پلتفرم، ایرانی‌های زیادی نیز در آن حضور دارند که با این وجود شانس شما برای برقراری ارتباط با کاربران هم بیشتر خواهد شد. انتشار پادکست و ساخت اکانت در این وب سایت به شکل رایگان است؛ البته باید توجه کنید که محدودیتی ۲ ساعته برای انتشار پادکست به شکل رایگان برای آن در نظر گرفته شده است.

۸. انکر

انکر سایت انتشار پادکست

سایت انکر یکی از جدیدترین وب سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات مختلف پادکست است. به دلیل همین جدید بودن تمامی خدمات این وب سایت به شکل رایگان ارائه می‌شود که می‌تواند مزیتی جذاب به شمار برود. همچنین در حال حاضر هیچ محدودیتی هم برای انتشار پادکست در این وب سایت وجود ندارد.

جمع‌بندی

برای این که پادکست شما بیشتر شنیده شود و مخاطبان بیشتری را به دست بیاورید و حتی درآمد بیشتری از این راه به دست بیاورید، شناخت بهترین سایت انتشار پادکست اهمیت زیادی دارد. برخی از این وب سایت‌ها، به تناسب میزان بازدید از فایل‌های شما و درصد فعالیت کاربران، پرداختی را نیز برایتان در نظر خواهند گرفت. پیشنهاد ما خواندن بهترین میکروفن برای پادکست است.

بنابراین با در نظر گرفتن تمامی موارد، بهترین انتخاب ممکن را برای خود داشته باشید و پادکست و فایل صوتی‌تان را به گوش افراد بیشتری برسانید. البته باید بدانید که انتشار پادکست در سایت‌های معتبر تنها دلیل موفقیت شما نخواهد بود؛ بلکه کیفیت و محتوای کارتان نیز بسیار مهم هستند که به طور مثال به مثل دستگاه‌ها و تجهیزات ضبط شما بستگی دارد و باید در مورد انتخاب آن‌ها نیز دقت کنید. برای خرید بهترین تجهیزات صوتی می توانید از صوتیران اقدام نمایید.

بهترین سایت انتشار پادکست ایرانی چیست؟

اگر به دنبال یک سایت انتشار پادکست با کیفیت هستید شنوتو و ناملیک را پیشنهاد می کنیم.

بهترین سایت انتشار پادکست خارجی چیست؟

در این مقاله سایت های ساندکلود و انکر را معرفی کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *