صدابرداری

بهترین برند سیستم کنفرانس

بهترین برند سیستم کنفرانس

سیستم‌های کنفرانس برای برگزاری مطلوب و بدون مشکل انواع جلسات و همایش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. بدون کمک این تجهیزات مدرن، مشکلات زیادی در طی جلسات رخ می‌دهد؛ اما وجود آن‌ها امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار افراد حاضر قرار می‌دهد. بنابراین شرکت‌ها و مراکز مختلف به سراغ تهیه سیستم کنفرانس برای سالن‌های مربوطه می‌روند. اما در این راه شناخت بهترین برند سیستم کنفرانس کمک خوبی به خرید بهتر خواهد کرد. از این رو در مطلب پیش‌رو به معرفی بهترین‌های این تجهیز در ایران می‌پردازیم. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، حتما تا انتها همراه ما باشید.

سیستم کنفرانس چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از پرداختن به بحث معرفی بهترین برند سیستم کنفرانس در ایران، بد نیست نگاهی به ویژگی‌ها و کاربرد این سیستم داشته باشیم. احتمالا شما نیز تا به حال در سالن‌ها و مکان‌های مختلف، میکروفن‌ها و تجهیزات روی میز را دیده‌اید؛ این‌ها همان سیستم کنفرانس هستند که به افراد اجازه می‌دهند به راحتی صحبت کرده و با هم ارتباط بگیرند. تصور کنید جلسات با تعداد نفرات بالا بدون وجود چنین سیستم‌هایی برگزار می‌شد. بدون شک برقراری ارتباط و حتی رسیدن صدا به همه افراد کار بسیار سختی بود و عملا جلسه و همایش هیچ سودی نداشت.

اما با وجود چنین سیستمی هر فرد به راحتی میکروفن مخصوص خود را دارد و در صورت نیاز می‌تواند با روشن کردن آن با دیگران صحبت کند. این سیستم‌ها را برای کلاس‌های آموزشی، سالن‌های همایش، جلسات، انواع نشست‌ها و … تهیه می‌کنند و انواع مختلفی از آن‌ها نیز در دسترس است. به طور مثال برخی از آن‌ها دارای امکان رای‌گیری هستند و برخی دیگر نمایشگری روی خود دارند که تصاویر مدنظر روی آن‌ها به نمایش در می‌آید. در کل سیستم کنفرانس تمامی ابزار و تجهیزاتی است که در مکان مدنظر نصب شده و امکان برقراری ارتباط را فراهم می‌کند.

بهترین برند سیستم کنفرانس کدام است؟

اما اگر قصد تهیه سیستم کنفرانس را داشته باشید، احتمالا بدون هیچ پیشینه و دیدگاهی به بازار قدم گذاشته و به انتخاب محصولات می‌پردازید. اما برای داشتن سیستمی بهتر و باکیفیت‌تر، شناخت بهترین برند سیستم کنفرانس در بازار داخلی بسیار مفید خواهد بود. در ادامه ما برندهای مطرحی که در داخل کشور محصولات آن‌ها موجود بوده و مشتریان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند را معرفی می‌کنیم. بسته به نیاز و بودجه مشتری، باید بررسی دقیقی قبل از خرید صورت گیرد و بهترین گزینه ممکن برای شرایط دلخواه انتخاب شود.

هوراند

لوگوی هوراند

شرکت هوراند یکی از شرکت‌های ایرانی تولیدکننده انواع سیستم کنفرانس است که نام آن در لیست بهترین برند سیستم کنفرانس در داخل ایران قرار می‌گیرد. هوراند دارای سابقه طولانی در عرضه و تولید انواع سیستم‌های صوتی است و اکنون نیز با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها، تجهیزات بسیار باکیفیتی را ارائه می‌کند. این مجموعه به طور رسمی از سال ۱۳۷۲ شمسی کار خود را آغاز کرده است و اکنون به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات صوتی تبدیل شده است.

تمامی فرآیندهای برنامه‌ریزی، طراحی و تولید محصولات این برند توسط کارشناسان و متخصصان ایرانی با تکیه بر دانش و مهارت آن‌ها انجام می‌شود. تولیدات هوراند از نظر قطعات، طراحی و عملکرد توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را نیز دارد و قطعا می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای تجهیز سالن‌ها و محل‌های مختلف باشد. بنابراین اگر قصد تهیه سیستم کنفرانس در انواع مختلف آن را دارید، حتما نام این برند را در ذهن بسپارید. لازم به ذکر است علاوه بر سیستم‌های کنفرانس، تجهیزات صوتی و حتی تصویری حرفه‌ای نیز توسط این مجموعه به تولید می‌رسد.

صامع

از دیگر شرکت‌های مطرح و معتبر که تخصص بالایی در تولید انواع سیستم‌های کنفرانس دارد، باید به شرکت صامع اشاره کنیم. شرکت آوا صدای پژواک، معروف به صامع در دهه ۸۰ شمسی فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون به تجربه و تخصص بسیار بالایی در تولید انواع سیستم های صوتی نیز دست پیدا کرده است. به طور خاص سیستم‌های کنفرانس مختلف تولید این مجموعه از سال ۱۳۸۵ وارد بازار شد و به دلیل کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و البته خدمات پس از فروش ۱۰ ساله، به سرعت میزان فروش بالایی را نیز به ثبت رساند.

محصولات تولیدی این برند نیز توسط کارشناسان و متخصصان داخلی صورت گرفته است و محصولات باکیفیت آن توان رقابت با تولیدات خارجی را نیز دارند. باید گفت که شرکت صامع یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در حوزه تولید انواع تجهیزات صوتی در خاورمیانه به شمار می‌رود.

ای کی جی

لوگوی ای کی جی

AKG برندی است که سال‌ها پیش در کشور اتریش به وجود آمد. رفته رفته طی سال‌ها این شرکت به محبوبیت و قدرت بیشتری رسید و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات صوتی است. بدون شک در لیست بهترین برند سیستم کنفرانس در ایران باید نام این برند مطرح را نیز قرار دارد.

بیرداینامیک

لوگوی بیرداینامیک

یکی از برندهای مطرح جهانی که محصولات آن در ایران نیز توسط مشتریان خریداری می‌شوند، برند آلمانی بیرداینامیک است. این برند به طور تخصصی به تولید و عرضه انواع تجهیزات صوتی مانند سیستم‌های کنفرانس می‌پردازد و در این زمینه یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود. جالب است بدانید که برند بیرداینامیک یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات صوتی در سطح جهان نیز به شمار می‌رود. بنابراین اگر به دنبال تجهیزاتی درجه یک برای سالن کنفرانس هستید، حتما بیرداینامیک را در اولویت گزینه‌های مدنظر خود قرار دهید.

روناک پیوند

شرکت روناک پیوند که با نام دی اند دی نیز در بازار شناخته می‌شود، یکی دیگر از برندهای مطرح ایرانی است که توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در بازار برای خود دست و پا کند. تمام تولیدات این مجموعه نیز توسط کارشناسان داخلی و با قطعات داخلی صورت می‌گیرد و مشتریان رضایت بالایی را از شرکت روناک پیوند نشان داده‌اند.

جمع‌بندی

سیستم‌های کنفرانس در بسیاری از سالن‌ها و مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تجهیزات صوتی به برقرای هرچه بهتر ارتباط و پخش صدایی واضح و شفاف کمک می‌کنند. اما وجود هر نوع سیستم کنفرانسی لزوما نمی‌تواند باعث بالا رفتن کارایی و راندمان محیط شود. سیستم کنفرانس باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و همچنین تمامی قطعات و تجهیزات همراه آن نیز توانایی پخش صدا به صورت مطلوب را داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر درباره بهترین برند سیستم کنفرانس و دریافت راهنمایی خرید نیز می‌توانید با کارشناسان صوتیران در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *